چه جوری با یک پسر صحبت کنیم.
نوشته شده توسط : admin
  1. خجالتی باشید و سخت صحبت کنید (خودتون میدونید یعنی چی، لازم نیست ناز کنید و پلک پلک بزنید و اینها فقط گفتم خجالتی باشید . خودتون رو هم تابلو نکنید). پسر ها عاشق این هستند که یک دختر وقتی برای اولین بار باهاشون صحبت میکنه خجالتی باشه و مخصوصاً اگه دختر شیطونی باشی این خیلی تأثیر گذاره.
  2. به جک هاش بخند، و ازش در مورد خودش سؤال بپرس.
  3. سعی کن که باهاش ارتباط برقرار کنی (و شباهت ها رو پیدا کنی)
  4. اگه طرف خجالتی هست. مکالمه رو تکراری کن و نگذار خاموش باشه مکالمه اما اگه واقعاً خجالتی نیست. بگذار که اون صحبت کنه. (یعنی اگه خجالتی هست. شما زیاد صحبت کنید)
  5. اگه اون آدم پر مشغله ای هست. بهش بگید که بعداً بهتون زنگ بزنه (نگفتم تلفن بعدی رو. منظورم اینه که اگه گفت که من کار دارم بگید باشه. بعداً اگه تونستی به من زنگ بزن. نگید که من زنگ میزنم (اصلاً نگید)
  6. خودتون باشید

این مطالب در دنیای مجازی ذهن من امتحان شده. و امیدوارم که درست باشه. منتظر نظراتتون هستم.

زيبا باشيد و اميدوار





:: موضوعات مرتبط: جوان , دخترها و پسرها , ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 15 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: